Anwil pokazał swoje produkty nawozowe w nowej odsłonie
Czołowy producent segmentu nawozowego w kraju, ANWIL z Grupy ORLEN, wprowadził spójne opakowania i znaki dla wytwarzanych we Włocławku nawozów.
Realizacja strategii marketingowej spółki oraz rozwój działań sprzedażowych sprawiły, że znane od lat nawozy azotowe, w tym saletra amonowa, zyskały nowe nazwy i własne, kolorowe logotypy. Znaki uwzględniają charakterystyczny, graficzny element dla całej palety produktów. Dzięki temu powstała uporządkowana, atrakcyjna wizualnie i kojarzona z producentem linia produktów ANWILU.
Od drugiej połowy lipca opuszczające zakład produkcyjny opakowania zawierają nie tylko wszystkie potrzebne informacje w postaci zbiorczej, przejrzystej dla klienta etykiety. Spełniają także wymogi unijnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE, które reguluje przepisy dotyczące udostępniania nawozów na rynkach unijnych. Nowe obrandowanie wpisuje się również w filozofię spółki, która oferując produkty najwyższej jakości, dba o ich przyjazny wygląd i rozpoznawalność wśród klientów końcowych.
Pomysł na logotypy produktów ANWILU bazuje na symbolice mechanizmu wzrostu i użyźniania. Podstawowym elementem znaków jest kropka, dla każdego z produktów w innym kolorze. Jest ona synonimem pojedynczej granuli nawozu, ale także ziaren czy nasion. Symbolizuje witalność i życie, czyli to, co decyduje o dobrych plonach, zarówno w ilości zbiorów, jak i jakości upraw. Nie zabrakło też odniesienia do doświadczeń i przyzwyczajeń klientów. Niebieski kolor w logotypie Anvistar nawiązuje do znanego im do tej pory opakowania saletry amonowej. Podobnie jest z nawozami azotowymi Canvil S oraz Canvil Mg.
Ostateczny wygląd nowych marek produktowych uwzględnia także analizy i badania rynkowe. Zarówno klienci spółki jak i rolnicy byli pytani o oczekiwania oraz przywiązania konsumenckie. Efekty tych rozmów zestawione z celami marketingowymi, polityką sprzedażową ANWILU oraz aktualnymi trendami, przyniosły konkretne pomysły i rozwiązania, z którymi teraz ANWIL wychodzi na rynek.
Więcej informacji znajduje się w załączonej informacji prasowej oraz w materiałach video pod linkami: