IV Debata Kampanii Polska Chemia

 IV Debata Kampanii Polska Chemia

Polska Izba Przemysłu Chemicznego z największą przyjemnością zaprasza do udziału w IV Debacie w ramach Kampanii Polska Chemia, która odbędzie się w czwartek 9 grudnia br. o godz. 9.00. Spotkanie zatytułowane będzie: “Zrównoważona i bezpieczna Chemia – wyzwania i perspektywy rozwoju”. Spotkanie odbędzie na platformie ZOOM Webinar.



Podczas ostatniej tegorocznej Debaty w ramach Kampanii Polska Chemia chcemy poruszyć kwestie związane z implementacją założeń Strategii ds. Zrównoważonych Chemikaliów. Zatwierdzona w 2021 r. przez Radę Europejską Strategia jest pierwszym krokiem w kierunku osiągnięcia zerowego poziomu emisji zanieczyszczeń na rzecz nietoksycznego środowiska zapowiedzianego w Europejskim Zielonym Ładzie.



O czym będziemy rozmawiać?

– o planowanych działaniach administracji UE w ramach Strategii ws. zrównoważonych chemikaliów;

– o tym, jakie wyzwania stoją przed polskimi przedsiębiorstwami, jeśli chodzi o działania związane ze zrównoważonymi chemikaliami;

– o tym, jakiego rodzaju wsparcia finansowego wymagają działania i innowacje w zakresie opracowywania i wdrażania zrównoważonych chemikaliów;

– o tym, czy recykling chemiczny stanowi potencjał do rozwoju przedsiębiorstwa.

Agenda Debaty:

09.00 – Powitanie uczestników debaty: dr inż. Tomasz Zieliński, Prezes Zarządu PIPC;

09.00 – 09.15 – Rozmowa z gościem specjalnym: Andrzej Sadoś, Ambasador Nadzwyczajny i Pełnomocny, Stały Przedstawiciel RP przy UE;

09.15 – 09.30 – Prezentacja Cefic dot. analizy ekonomicznej wpływu Strategii na rzecz zrównoważonych chemikaliów na branżę chemiczną, Blanca Serrano Ramon, Cefic Director Product Stewardship;

09.30 – 10.30 – Rozmowy z przedstawicielami spółek w formule 1:1

  • Henryk Kubiczek, Dyrektor Departamentu Korporacyjnego Strategii i Rozwoju, Grupa Azoty S.A.;
  • Arkadiusz Majoch, Dyrektor Biura Innowacji i Rozwoju Nowych Technologii, PKN ORLEN S.A.;
  • Marek Laskowski, Szef Biura Innowacji, Grupa LOTOS S.A.;
  • Łukasz Grabiński, Dyrektor w Obszarze Strategii, Rozwoju i Innowacji, ANWIL S.A.

10.30 – Podsumowanie spotkania

Partnerami Strategicznymi Kampanii Polska Chemia są: Grupa Azoty S.A., PKN ORLEN S.A.

Partnerami Głównymi Kampanii Polska Chemia są: ANWIL S.A, Grupa LOTOS S.A.

Weź udział w Debacie – zarejestruj się już dziś!

Data: 9 grudnia 2021 r. (czwartek)

Godz.: 9.00-11.00

Miejsce: Zoom Webinar (online)

Bezpłatna rejestracja: https://bit.ly/3I5xiI8

Zapraszamy!

Posty pokrewne